Verkkokauppa – Kysymyksiä ja vastauksia

Usein kysyttyjä kysymyksiä

Haluatko kysyä jotain verkkokauppaan liittyvää? Ota yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu@hemtex.fi. Vastaamme kysymyksiisi niin nopeasti kuin mahdollista.

- Unohdin antaa kampanjakoodin tilaukseni yhteydessä. Voiko alennuksen saada jälkikäteen?
Kyllä. Lähetä tilausnumerosi ja kampanjakoodisi meille sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu@hemtex.fi, niin hyvitämme alennuksen ostostesi loppusummasta.

- Miten toimin, kun haluan palauttaa tuotteen tai tehdä reklamaation?
Jos kadut ostostasi tai haluat vaihtaa tuotteen toiseen tuotteeseen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteeseen asiakaspalvelu@hemtex.fi. Jos tuote on ollut viallinen tai rikki jo asiakkaan saadessa sen, hyvittää Hemtex virheen lähettämällä tilalle uuden tuotteen tai vaihtoehtoisesti palauttamalla rahat asiakkaalle. Tällaisissa tilanteissa ota yhteyttä osoitteeseen asiakaspalvelu@hemtex.fi. Lähetämme sinulle valmiiksi maksetun palautuskupongin (lue lisää: ostoehdot ja turvallisuus)

- Milloin laskuni tulee?
Klarna lähettää sinulle laskun sähköpostitse, kun lähetyksesi on pakattu varastollamme.

- Mistä näen voimassa olevat tarjoukset?
Ajankohtaiset tarjoukset näet jokaisen tuotekategorian alta. 

- Mitkä maksutavat käyvät verkkokaupassa?
Voit valita seuraavista maksutavoista:

- luottokorttimaksu Visa ja Mastercard
- lasku (Klarna)
- osamaksu (Klarna-tili)
- verkkopankkimaksu: Nordea, Danske Bank, OP-Pohjola, Aktia, Säästöpankki ja POP-pankki

- Voinko maksaa lahjakortilla nettikaupassa?
Valitettavasti lahjakortilla maksaminen ei toistaiseksi ole mahdollista verkkokaupassamme.

- Mikä on tavaroiden toimitusaika?
5-7 arkipäivää tilaushetkestä. Jos teet tilauksesi arkipäivänä ennen klo 12, lähtee tilauksesi eteenpäin vielä saman päivän aikana.

- Miten toimitus tapahtuu?
Toimitamme tavarat Postnord Logisticsin välityksellä lähimpään jakelupisteeseesi. Jakelupisteen voit tarkistaa täältä: http://www.postnordlogistics.fi/fi/online-palvelut/Sivut/Etsi-palvelupiste.aspx. Voit valita toimitustavaksi myös myymälänoudon lähimmästä Hemtex-myymälästäsi.

- Voinko tilata tuotteita ulkomaille?
Toimitamme tuotteita vain Suomeen (toistaiseksi emme kuitenkaan Ahvenanmaalle). Hemtex Ab:lla on Ruotsissa oma verkkokauppa. 

- Voinko tarkistaa jostain, onko haluamaani tuotetta jossain myymälässä?
Voit soittaa johonkin myymälöistämme. Yhteystiedot myymälöihin löydät täältä kotisivuiltamme.

- Voinko tehdä Tax Free -ostoksia verkkokaupassa?
Valitettavasti se ei ole mahdollista.