- Info
- Ajankohtaista
Hyvä asiakkaamme,
Olemme äskettäin siirtäneet varastomme uuteen logistiikkakeskukseen. Tämä on suuri ja merkittävä askel, joka pitkällä aikavälillä tarjoaa sinulle asiakkaana entistä paremman ostokokemuksen – nopeammat, tehokkaammat ja tarkemmat toimitukset kuin koskaan ennen. Isot tekniset muutokset voivat usein alussa olla haastavia ja vaikka yritimme kaikkemme, että kaikki sujuisi mahdollisimman sujuvasti, olemme kohdanneet teknisiä haasteita, jotka valitettavasti näin alkuvaiheessa ovat vaikuttaneet myös asiakkaidemme tilauksiin. Olemme siitä erittäin pahoillamme ja teemme kaikkemme, että tilanne korjautuu normaaliksi mahdollisimman pian.
Ymmärrämme turhautumisen
Varastomuutos on valitettavasti johtanut siihen, että joidenkin asiakkaiden tilaukset ovat viivästyneet ja toisilta puuttuu seurantatiedot. Monet saavat tilauksensa edelleen muutaman päivän kuluessa, mutta tiedämme, että emme tällä hetkellä pysty tarjoamaan sitä palvelua ja ennustettavuutta, jota kaikki odottavat – ja jota yleensä tarjoamme. Tämä on kaukana siitä standardista, jota haluamme tarjota, ja ymmärrämme, että se aiheuttaa turhautumista. Teemme kaikkemme korjataksemme tilanteen mahdollisimman nopeasti. Sillä välin tilauksesi saatetaan jakaa useisiin lähetyksiin. Saat tietysti ilmoituksen sähköpostitse heti, kun pakettisi on lähetetty sinulle.
Asiakaspalvelun vastausaika on tavallista pidempi
Suuren viestimäärän vuoksi vastausten saaminen meiltä voi kestää tavallista kauemmin, sekä sähköpostitse että puhelimitse. Vastaamme niin nopeasti kuin mahdollista ja kiitämme kärsivällisyydestäsi.
Olemme vilpittömästi pahoillamme
Tiedämme, että tällä hetkellä tämä ei lohduta, jos odotat vielä pakettiasi saapuvaksi tai vastausta asiakaspalvelustamme. Haluamme sinun tietävän, että teemme kaikkemme tilanteen ratkaisemiseksi. Kun kaikki tekniset haasteet on saatu ratkaistua uudessa logistiikkakeskuksessamme, voimme toimittaa tuotteita nopeammin, turvallisemmin ja paremmin kuin koskaan ennen.
Kiitos, että olet asaikkaamme. ❤